21 Şubat 2014 Cuma

Unutulmuş mektuplar 
                                                                 ''artık başka bir şehirdeydim, sokaklarda
                                                                  saksafon ve banço çalıyordu''
                                                                                                               Enis Batur

Ayrılık…
Başka nasıl anlatılabilir 
Bilmiyorum…
Günlerden salı aylardan mayıs
Sokaklara güneş yağıyor
Sen yoksun kırık kalbim

Yeri değiştirilemeyen siz de
Bana benzersiniz
Anahtarı kaybolmuş bir odanın kapısındayım
Annem yok koyu kırmızı keder 
Ve çocukluğum yan yana

Unutulmuş mektuplar
Rüzgar…
Acının kenarında köşesinde akşamın
Bir tablonun arkasında
Başka bir yol 
Bırak…
Anneme beyaz atlar gerek
Ben içki- yosun, 
Bir tekne kar,
Biraz beyaz istiyorum.

 rengin özesmi
nefes kuşu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder