21 Şubat 2014 Cuma

Merdivenler
 
koyu tenli düşlerim—erkek düşlerim---zamanı gelmedi
bulamadım karanlıkta pınarın başında—zamanı var
düş’ ün zamanı var
bulunmaz tozlarda;
bulunmaz gizlerde

açık tenli düşlerim—kadın düşlerim—duraksayıp—mırıldanan
düşlerimin yapısı—duraksayıp—mırıldanan—zamanı gelir
bulamadım karanlıkta pınarın başında—zamanı var

dinlendiğin kendin için—zamanı yok
dinlediğin kendin için—eskitmiş merdivenler –öfkeni

aradığın kendin için
bulamadığın kendin için---düşlerimin mırıldandığı zamanı getir
bulunmaz gizlerde
bulunmaz tozlarda
zamanı var

eskitsin merdivenler öfkemi
ansızın düşümde
ben dedim boynu bükük geceden sabaha çıkar beni
yazı dedi sokaktan rüzgarı getirdim
çıt kırıldı uzaklık
kızıl düş söndü
BEN GİDİYORDUM SOYUTA…

  rengin özesmi

nefes kuşu 
 
 
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder