21 Şubat 2014 Cuma

Göl 

Göle yağmur yağdı sınırsız boşluk hissi -kayboldum 
Bu oyunlar- arzular, kayıplar, düşler gölgeler düğmeler 
Başsız kolsuz figürler -ben gidiyordum ressama 

Durmadan yağan yağmurun sonunda 
Kalbimin çizgileri ıslandı 
Yağmura geçmişin izlerini sildirdim 
Sisin içinde saklandım 
Pullarım balığı terk etti 

Bir nehre düşer giderim ben 
Seçtiğin acı 
Seçemediğin sevinçlerinden 
Tabloya girecek olan 
Acı 
Dediler 

Yağmurdan-hüzün mü suçlu dedim 
Duvarcı ustasının elinden duvara kadınlar karıştı 
Halı ustasının elinden halıya karıştı kadınlar 
Yine acıya düştü bir çocuk 
Bu acıyı boyadı ressam 
Düşe yordum kendimi 
Takvimlere bakmadan kalın düşler boya dedim ressama 
Acıyı da tabloya sakla-ben bir nehre düşer giderim 

Üşümemek için yağmur suyunu içip her köşe başında seni aradım 
Bütün bunlar beni eksik bıraktı küçük kağıtlar yandı içimde 
rengin özesmi
nefes kuşu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder