21 Şubat 2014 Cuma

Sıkıntı

 - bir avuç suya-
(dök avucuma istersen)

bir kalabalık aktı-önümden geçtiler-beni göremediler-düşteydim
duyulan,- kesik iç çekişlerim-her adımım anneminki
(ses ölmüyormuş)-öyleyse neden duymuyorum artık

-kokularla-kızılağaç- turuncu yanıyor-

anlatıldı-duvarlara sıkıntılar-anlatıldı süpürgeye-sıkıntılar
kadın duvarlara bağırdı süpürgeye bağırdı-susmuştu
korkmuştu odalar- sıkıntısından kadının
merdiven de susmuştu
adamlar da - 
zalim susacaklardı

dönüşümler- geçidindeyiz,
esen yel- bu yelin- hiç bir şey bilmediği-hatırlamadığı
bir zamanlar-diri olmadığı söylendi

ipek mendiller sandıkta çürümüş
eskiler gitmişler,- gölün kıyısında ağladım- 
ansızın soğuk bir yel esmiş 

ateşlenmiş - kadın pencerede görünmüş
sanki habersiz-sulardaydım demiş-Irmağın terlediği
çekilen kürekler- kırık dökük-her şey olup bitti-ağladı adam
ses etmedim-gücenmedim- 
gök gürlemesi-bahar uzak-sabrımız tükenmiş-su yok ..

rengin özesmi
nefes kuşu

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder