21 Şubat 2014 Cuma

Nefes kuşu 

Balıkçı ve siyah bir gece/ay bulutların arasında 
Kayıklar kaybolmuş/bedensizdik/gündüzün gözleri üstümüzdeydi 
Bir unutulan gördüm/bir de unutan kadını/karanlığın içine girdiler 
Hazır değiller/zamanı gelmedi/gördüklerimi rastlantı sanıyordum- 

Rastlantılar 
Bir dikiş makinesi 
Bir şemsiye dikiyordum 
Aslında bir beden dikmek istiyordum /kan renginde bir beden 

Karanlık beni buradan duyabiliyor mu/hiç dönmedim ki-
Bir daha dönemedim dedi kadın 

(Ruhumu dağıttı rüzgar/hiç toplayamadım
Balıkçı denizi,-nefesini.-nefesime karıştırdı
 (bu nefes kuşu beni korkutuyor)

Kızıl karanlık ;
Dedi ki-hep aynı yoldan gitmek aynı yoldan dönmek 
İstemem /aynalarda çoğalırım
Unutmamışsınızdır/cambaz ipe asmıştı kendini

Bir kuşun kanadına kondum
Suretim sırlar fabrikasına gitti/karanlık eskidi 
Eskitti -aynaları cambaz 
Artık onu ipe asmazlar dedi kadın 

Hayal perdesine kuklacı geldi 
Şişman göbekli kuklalar gördü kadın 
Afrikalı kadın perdede 
Kuklalar tabutta/sandık kapaklı-kapak yerde 
Üstünde bir kadın oturuyor 
Yine de bir çok iyi kukla dışında kalmış hayatın 
Kalmışsa... 

 rengin özesmi
nefes kuşu


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder