12 Nisan 2014 Cumartesi

kağıttan acılar

kağıttan acılar
kağıt yanar,
kağıt yırtılır
başka?
suda erir...

kayıtsızlar için
acılara yabancı,
rüzgarın susmuş-içinde şahlanan atlar yorulmuş olsun
kalbim soğumuyordu...
(yorgun bir işçi gibi
üçüncü ilgiyle geçiyordu günler)
ezildiğin şiddetli koma hali-beşinci gece ''kim'' in düşü
gündüzü doğuran geceye-şiir bebek uyuyor-ah dostum ölecek mi
korkma tanrıların en eskisi gece-onu sana verecek
çocuğu doğuran anneye-gündüzü doğuran geceye-anne sol, çocuk ol
gece sol, gündüz ol-güneşten gebe kalan toprağa
toprağı dölleyen denize yalvarış...
şefkatli gözlerine bakmak için -geldim bak-kalbim kapatamıyor kapılarını
acıları yaktım kül ettim bak-geceye sarıldım-kırların yalnızlığından sıkıldım
hece hece hatırladım-bağışlanmış unutulmuş gibiyim
ateşi sönen geceye-bana raslayan acılara...uzun uzun susabilen yüzüne
şefkatli gözlerine...-

Rengin Özesmi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder