18 Temmuz 2012 Çarşamba


yazı karşılaştığınız bir şey
yazı rastlantıdır
yaşamadığınız bir duygu
yazının içinde sizi bulur
çocukları seven masallar-
yeniden gelen -yeniden yeniden hep yeniden gelen duygular
anne off annecim içimde bir istiridye inciyi saklıyor hala-
rüzgar içimdeki güçlük-içimde anahtarsız üstüste altüst içeriden sürgülü kapılar-koruyup kolladığınız kimdi -anne off annecim içimde bir istiridye inciyi saklıyor hala-içimde küçük güvercinler büyüyor anne-pera-karşı yaka-‘’pera’’ da çok dil konuşulur-İki insan arasında bir aralık-O aralık ta bir derinlik-Zaman arası derinlik-Bu ada sınırlıdır denizin ortasında bir esaret-Deniz adayı yutabilir
Cehennemin beşinci katındaki gayya kuyusu-Düşüncelerim beni körleşleştirmiş körüm ben-Nereye gitsem körüm ben-Bedeni gezdirsen neye yarar bedenin gözleri yok-Ölüm kendi kendine konuştu hangi aralıktaydım
içinizdekiler hep sessiz sakin kalamazlar-öfkeli karıncalar arapça yazının içinde geziniyorlardı-bir karınca duası okuyorlarmış-defterlerin arasında kurutulmuş bir kelebek ölüsü acı-o kadın defterlerin arasında kurutulmuş bir kelebek ölüsüydü-belki hatırladığın-hiç kimse-yani hiç kimse-hiç kimse-ler gelmesin-gelmesin
gözleri ateşe düşmüş gibi acıdan-sanki bu cehennem-acıdan yakıyor seni-ateşli acılı yaraların-odun ateşi acıyı tarif edemez-ince belli kum saati acıyı tarif edemezş sarsak-çok derinlerde bir yerde acının tarifi aranıyorodu-kafam uyuşuk rüyada gibiyim-melankoli demesem gece üzüntüsü daha çok hoşuma gidiyor-annemin memelerinden mor sütten içtim-annecim seni kollarımda saklamak istedim-senden uyanmak istemedim-birbirine bitişik evlerin arasına sıkışık kadınlar-minik çocuk ayakları geziniyor içimde-sakin yavaş sarsak-düşe kalka geziyor içimde-büyük yangınlar geçirmiş izmir de-içimizde bir kül yığını-açı aralık-ne derseniz dersiniz-sabahın insana umut vermemesi imkansızdır- bir hayatınız vardır-yine bazen çok öfkeli uyanabilirsiniz-bir matkap içinizde aralıksız çalışıyor-içinizi oyuyor-terk ettiğiniz çocuğunuz içinizde ağlıyor olabilir-bütün bunlara karşı durmak isteyebilirsiniz
terk ettiğiniz şiirler sizi arıyor olabilir-sayılarla işgal edilmiş bir imkansızdır sizin ömrünüz-hayatınız vardı-geçmişin sesleri içine gömülü kadınlar-gökyüzünde uyuyan bulutların üstündeyim-Düşe kalka-Kaç saat kaldı ölüme
Bir yalnız sokağın elinden tutup geldim-Size biraz yalnızlık getirdim
Uzun kollu bir gece yarısıydım-uyandın uyandın yeniden yeniden doğurdun kendini
mavi mürekkeple yazmayın şiir üşüyor dedin-koruyup kolladığınız kimdi
anne off annecim içimde bir istiridye inciyi saklıyor hala

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder