18 Temmuz 2012 Çarşamba

içimde küçük güvercinler büyüyor anne-öfkeli karıncalar arapça yazının içinde geziniyorlardı-bir karınca duası
defterlerin arasında kurutulmuş bir kelebek ölüsü acı
bir kelebek ölüsüydü-belki hatırladığın-memelerinden mor sütünden içtim
annecim seni kollarımda saklamak istedim
senden uyanmak istemedim
(terk ettiğiniz çocuğunuz içinizde ağlıyor olabilir-
terk ettiğiniz şiirler sizi arıyor olabilir-)
sayılarla işgal edilmiş bir imkansızdır sizin ömrünüz
Boş bir sayfa mor bir yalnızlık-Aralık-başka aynalarda -mor -siyah zamansız
dans ediyor çalışkan düşler-yel çiçeği -çingene borcu-suya ''kan''
kendine ''ağ''-''iki'' asılsız düşman
bütün dünya imkansız ayrıyız-suretim insanım üşüyorum ömrümü
zaman öylesine çocuksu/-şimdi yalancı bir aynada-seni hatırlatıyor/
'kuş' kafesinde yorgun-'saf yüz' bir kadın-ay aralık-söz aralık
güz aralık-düş aralık
Rengin Özesmi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder