23 Kasım 2010 Salı

Nefes kuşu

Balıkçı ve siyah Bir gece-ay bulutların arasında
Kayıklar kaybolmuş-bedensizdik-gündüzün gözleri üstümüzdeydi
Bir unutulan gördüm-Bir de unutan kadını-Karanlığın içine girdiler
Hazır değildiler-zamanı gelmemişti-Gördüklerimi-Rastlantı sanıyordum-
Rastlantılar ..
Bir Dikiş makinesi ..-
Bir şemsiye dikiyordum
Aslında Bir Beden-dikmek istiyordum Kan renginde Bir Beden

Karanlık  beni buradan duyabiliyor mu-Hiç dönmedim ki-
Bir daha hiç dönemedim Dedi kadın
Ruhumu dağıttı Rüzgar Dedi-Hiç toplayamadım Dedi
Balıkçı denizi,-nefesini.-Nefesime karıştırdı dedi. (bu nefes Kuşu beni korkutuyor) Belirsizlik-karanlıkta .. (Sadece o Zaman Işık tanıyabilir bizi)

Karanlık ta  ; Ve yangına-ve dumana-selam olsun
Dedi ki-hep Aynı yoldan Gitmek  Aynı yoldan dönmek
İstemem artık-aynalarda çoğalırım demedi
Unutmamışsınızdır-Cambaz  ipe asmıştı kendini..

Bir kuşun kanadına kondum-Aynalarda çoğaldım
Suretim sırlar fabrikasına Gitti-Karanlık ta eskidi
Eskitti -aynaları cambaz
artık onu ipe asmazlar dedi kadın

Hayal perdesinde kuklacı Kukla oynatıyordu
Şişman Göbekli kuklalar gördü kadın
Afrikalı kadınlar perdede          
Kuklalar Tabutta-Sandık Kapalı-kapak Yerde
Üstünde Bir kadın oturuyordu
Yine de Bir  Çok İyi Kukla dışında kalmış hayatın

Kalmışsa ...

Rengin Özesmi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder