20 Kasım 2010 Cumartesi

Göl

Göle YAĞMUR YAĞDI sınırsız Boşluk hissi -kayboldum
bu oyunlar- Arzular, kayıplar, Düşler gölgeler düğmeler
başsız Kolsuz figürler -ben gidiyordum ressama

DURMADAN Yağan YAĞMURUN SONUNDA
Kalbimin çizgileri ıslandı
yağmura geçmişin izlerini sildirdim
sisin içinde saklandım
pullarım balığı Terk Etti

Bir nehre düşer Giderim) ben
seçtiğin Acı
seçemediğin sevinçlerinden
tabloya girecek Olan
Acı
dediler

Yağmurdan-hüzün MÜ suçlu Dedim
duvarcı ustasının elinden duvara kadınlar karıştı
halı ustasının elinden halıya karıştı kadınlar
Yine acıya düştü Bir Çocuk
acıyı boyadı ressam
düşe yordum kendimi
takvimlere bakmadan Kalın Düşler boya Dedim ressama
acıyı da tabloya sakla-ben bir nehre düşer giderim

Üşümemek için Yağmur suyunu içip her köşe başında seni aradım
Bütün bunlar beni Eksik bıraktı Küçük kağıtlar Yandı içimde

rengin özesmi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder