23 Kasım 2010 Salı

kül ölüm

Zaman yumruklarını Masaya
Getirdi ..

ölüm.

Dünya KÜL ölüm

Taksim ..

uyuyor..

ölüm

ölüm ne gece başladı ne aşk gece bitti
yağmuru sevmezsin
çingene ağzını seversin 
toprak seni su'ya versin
sevgini su'ya at
sözcüklerin filizlensin ..

gölge gizlendi
ağır Karanlık ..
bu gece:
göründüğüm gibi değilim

gözlerimin
ve kısmetsiz benim kırmızı kalbimin
(Bir de siyah kalbim yanıyor bak)
Gecesinde..
 
Çok az KÜL
Göz kapaklarımda uyku

kısmetsiz KÜL ve kısmetsiz uyku

yeryüzünde değildik

gece de degil, di

Karanlık pusuda, degil-di

o İstanbul siyah degil-di

Ve İstanbul karanlık
mutlak biliyorum degil-di
.
kül ölüm
Çok az kül
 göz kapaklarımda uyku

bu kül
bu uyku
 su'dan korkmuş değil-di

Zaman yumruklarını masaya
Getirdi..

yeryüzünde değildik

gece de değil,di

 karanlık pusuda, değil-di

o siyah değil-di

Ve karanlık
mutlak biliyorum değil-di

Karanlık bizi bulamadı

tükenmiş karanlık
biz yaşıyoruz.
bu cehennem
kutuplardan daha soğuk
bu beyaz bir boşluk olduğu için
Gözlerim
Sesim
Görünmüyordu
ne görünmek,
 çünkü ne de duyulmak
istemedim

Çok az kül
 göz kapaklarımda uyku

bu kül
ve bu uyku
 su'dan korkmuş değil-di

Zaman yumruklarını masaya
Getirdi..

ölüm.

dünya kül gibi ..

uyuyor

ölüm


ne gece başladı

ne aşk gece bitti

yağmuru sevmezsin
çingene ağzını seversin

toprak seni su'ya versin
sevgini su'ya at
sözcüklerin filizlensin..

 Gölge gizlendi
ağır karanlık..
Bu gece:
göründüğü gibi
gözlerimin
ve

bu benim kırmızı kalbimin
(bir de siyah kalbim var)
Gecesinde
 
Çok az kül
 göz kapaklarımda uyku

bu kül ve bu uyku

yeryüzünde değildik

gece de değil,di

 karanlık pusuda, değil-di

o siyah değil-di

Ve karanlık
mutlak biliyorum değil-di

Rengin ÖZESMİ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder