17 Aralık 2010 Cuma

Bir Ayna

- Eskitiyor ‘’ Ayna ‘’-balıkçının suretini --
(Balıkçı ve
Siyah bir gece
ay bulutların arasında
kayıklar bomboş)
bedensizdik
gündüzün gözleri üstümüzde
i
(durmadan yağan Yağmurdan ..
Denizin yüzü MUM)

Anı ‘’ zaman ‘’.
gidelim resmedelim gölgeyi ..

 ‘’Hiç ‘’
çocuk karanlıkta kayboldu
kimseler yokmuş..
/göz/gönül/aşk/
biraz daha ışık!
beşincinin ikinci sahnesi..
saflığım bağışlansın
oradaydım..
eğer hatırlıyorsan
renk değiştiriyordum
/ellerim kımıltısız/
/o buzdan aynada/
/kayıp bellekten/ sonlu olan her şeyi/ silmekte idi/

'hiç' hiç'likten sıkılmıştı
sil baştan..

geceydi..
bir ipin ucunda göründüm
şiirin
ayak izlerinden yürüdüm
/göz/gönül/aşk/
kimseler yokmuş
rüya..

usul
dilsiz
kireç rengi yüzümle
tüm sarsıntılardan biraz yıkık
acılarımdan kopuktum.
/zamansız rüzgar/boş beşik/
sil baştan..

rengin özesmi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder